Klachtenregeling

Postverzorging.nl  benadrukt dat zij  in alle gevallen haar uiterste best doet om de maximaal haalbare kwaliteit te leveren over de dienstverlening die door haar wordt aangeboden.

Heeft u desondanks toch een klacht dan raden wij u aan om deze klacht in eerste instantie bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@postverzorging.nl. Leidt dit contact niet tot een voor beide partijen acceptabele oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u ook vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

WEBWINKELKEURWIDGET

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2018 - 2020 postverzorging | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel